Путівник по МотоЖиттю

  • Значення 1%?

    1% – цей термін з’явився після виступу глави Американської Мотоциклетної Асоціації, в якій він сказав, що взагалі то все мотоциклісти хороші і законослухняні хлопці, і тільки 1% погані, що порушують закон (outlaws).
    У той час вже існувала конфронтація між АМА і багатьма мотоклуби, які відносилися до категорії МС. Тоді ж, після виступу глави АМА, певні мотоциклетні клуби МС обрали 1% як символ відрізняє їх мотоклубів, що мають підтримку АМА.
    З тих пір 1% означає що МС є outlaw клубом.Зараз вважається, що 1% це найбільш відомі великі МС, такі як Outlaws MC, Hells Angels MC, Bandidos MC, Pagans MC, Mongols MC. Однак, існують і інші менш відомі МС мають статус 1%. Таких клубів досить багато і всі вони мають статус outlaw.

    Західні засоби масової інформації прагнуть представити 1% outlaw клуби як мотоциклетні банди мають кримінальну діяльність. Насправді становище outlaw клубу визначається тим, що він живе за законами МС і сформованим неформальним традиціям.

    Так що ж таке 1% МС? В першу чергу це outlaw клуб живе за законом мотоциклетного спільноти, склепіння відповідних правил і традицій, і розуміє відповідальність носіння нашивки 1%. Outlaw (поза законом) клуб, який живе за законами МС в першу чергу, всі інші закони вторинні. Але не варто впадати в особливу крайність, всі члени МС живуть в суспільстві і не виявляють конфронтації в них.

    1% МС є незалежним клубом, тобто він не залежить від домінуючого клубу, якщо сам таким не є. Члени 1% МС повинні мати рішучість і можливість відстояти свою незалежність.
    1% МС як правило домінує на певній території і контролює її, в більшості випадків. У певних, відомих випадках 1% МС, може не бути домінуючим, але при цьому він не підкоряється домінуючому і є повністю самостійним. У подібних випадках відносини двох 1% МС на одній території складаються по різному. Це можуть бути миролюбні відносини, конфронтація або навіть стан вельми напружені, які межують з війною. На деяких територіях часто уживаються кілька 1% МС, які ділять між собою домінуючі позиції.

    Якщо клуб є 1% МС, то всі його члени, в різних чаптах (відділеннях) носять нашивки 1%. Однак, проспекти не мають нашивки 1%. Нашивка 1% є приналежністю членів клубу, що мають повні нашивки.

    Нашивку 1% носять тільки члени клубу і самі МС строго стежать за цим. Зустрічаються рідкісні винятки, коли можна бачити нашивку на байкера без «кольорів» Але, як правило, це велика рідкість, і власник цієї нашивки, людина яка користується великою повагою в середовищі МС, за свою життєву позицію і внесок в справу мотоциклетної культури. В іншому випадку можна дуже швидко позбутися такої нашивки.

    У Росії, в силу не знання правил, можливо зустріти курйозні випадки використання нашивки 1%, як членами клубів, так і звичайними райдерамі. Причина цієї абсурдної ситуації криється в тому, що МС, які повинні виконувати функцію домінуючих і стежити за дотриманням правил і традицій, цього не роблять, часто за власною ж неграмотності або через специфічного ставлення до мотоциклетної культурі, а багато райдери не знають правил носіння нашивки 1%.

    Якщо місцевий МС клуб, бере на себе функцію домінуючого і незалежного від будь-якого іншого клубу, то він може мати нашивку 1%, тобто outlaw клубу. Але всією своєю діяльністю, він повинен відповідати високим вимогам і обраного ним статусу.
    Взаємини з іншими клубами повинні складатися з часткою розумності і розуміння ситуації. Однак, якщо МС вирішив що він відповідає 1%, то і своїми діями він повинен відстояти право на її носіння і незалежне становище в своєму регіоні.

    У Росії існують два міжнародних МС мають статус 1%, це Outlaws MC і Hells Angels MC. Але ці клуби не надто прагнуть до прояву домінуючого положення і припустити їх реакцію на членів інших 1% МС досить складно. У будь-якому випадку визначальним буде положення Російського клубу в місці його розташування.

    Європа більш просунута в знаннях і мотоциклетної культурі ніж Росія, але все ж не така сувора як Америка. Однак нашивка 1% буде помічена і може викликати питання.
    У будь-якому випадку поява члена МС на чужій території буде помічено і місцевий клуб постарається зрозуміти з чим це пов’язано. Треба бути готовим до цього.

    Якщо ви член МС і їсте в повних кольорах і тим більше в нашивкою 1%, то швидше за все десь в дорозі, хтось із місцевих МС задасть вам питання. Намагайтеся відповідати з гідністю, проявляючи повагу в своєму співрозмовнику. Варто повідомити, що ви з Росії і ваш клуб є домінуючим в такий – то області або місті. Звичайно, якщо він таким є. Варто повідомити про мету вашої поїздки. Якщо ви просто подорожуєте або їсте, щоб зустрітися з друзями з іншого МС, але не збираєтеся відкривати чептера (відділення) на чужій територій.

 

  • БратСлова, слова, слова … Так чи часто ми правильно використовуємо їх? Деякі слова, мають історію і традиції їх використання в мотосвіті. Чи можливо пізнати культуру мотоциклетних клубів без знання правил і традицій?

    Словом «брат» стали дуже зловживати в мотосвіті останнім часом. Виглядає так, як ніби якщо ви купуєте байк і новий шкіряний прикид, то всі інші, автоматично стають вашими братами. Дехто називає це братством, коли вітер хвилює вас під час поїздки на двох колесах. Деякі називають братством тих, з ким ви проїхали кілька поїздок разом. Так що ж дійсно є братством?

    Є брати у Христі. Брати в масонських ложах. Брати в різних організаціях. Елітні військові підрозділи зазвичай утворюють братства між членами підрозділу. Navy Seals наприклад, більше, ніж сума окремих осіб. Вони стають більше, ніж просто команда. Вони стають братами, повністю віддані один одного, аж до можливості віддати життя один за одного, якщо це необхідно. Чоловіки, які спільно боролися, разом створили такі тісні відносини, що дозволяють називати один одного братом. Хоча це не менше, ніж будь-яка інша Братство, коли мова заходить про світ мотоциклів, існує також досить суворе уявлення серед тих, хто називають себе Братами.
    Хто є Брат в світі MC?

    Після того, як ви пройшли через період hangaround, члени клубу розглядають вашу поведінку, ваше ставлення, вашу відданість, довіру і вірність, яка існує. Якщо ви завершили цей період, тоді ви можете просити дозволу стати проспектом. В цей час ви перебуваєте під набагато більш інтенсивним увагою. Ви і інші члени клубу розумієте, чи можете ви бути частиною клубу, і чи можете ви прийняти інших членів клубу як братів, настільки, наскільки вони можуть сприймати і називати вас як брата. Чи можете ви присвятити себе іншим так, як якщо б вони були вашій плоттю і кров’ю? Це спільнота може бути набагато ближчим, ніж просто сім’я. Персона, яку ви називаєте Брат стає частиною сім’ї, настільки, наскільки ви будучи частиною його. Загальна формулювання використовувана в колах MC «Я охоронець мого Братства» ( «I am my Brother’s keeper»). Це означає, що ви будете підтримувати його і допомагати йому будь-яким чином, поки можете, іноді до такого ступеня, що продасте свій байк, щоб допомогти йому, залишите вашу роботу щоб допомогти йому, а в деяких випадках, брати навіть роблять те, за що вони вже можуть потрапити до в’язниці, оскільки вони готові зробити цей крок для допомоги Брату.

    З усіма цими зобов’язаннями, це також має на увазі, що ви не попросите Брата зробити щось особливе без дуже вагомих підстав. Брати можуть погодитися, тому що вони завжди будуть поважати один одного і відноситися один до одного з повагою.

    Прохання взяти до відома, що якщо ви ще не мали ніякого досвіду спілкування з деякими клубами і більш серйозними MC (1%, супорт клуби і т.д.), то вони відносяться до слова «брат» ( «Brother, or Bro») дуже серйозно, і вони будуть використовувати це слово, як знак поваги у власному клубі, для їх членів, і членів будь-якого клубу, який вони також наділили правом на це слово.

    І якщо клуб чує, що хтось легко і без підстави використовує це слів в їх власному середовищі, це може привести до їх активного бажанням просвітити тих, хто, як вони вважають порушують ці правила, зловживаючи словом.

    Наступного разу, коли ви відчуваєте необхідність назвати когось Братом або Bro, подумайте чи відповідає він значенням слова? Це зобов’язання, або просто звучить круто?

    (C) http://bikerspublic.com

  • Дисципліна в клубі

    Дисципліна в клубі або до чого може привести ситуація коли одна рука не знає, що робить інша.
    Останнім часом, клубів, в основному «райдерскіх» стає все більше, з’являються також і мотоциклетні клуби. Для багатьох, хто з гордістю одягнув кольору, але ще не зрозумів суті клубного життя, не завжди ясно, що повага, вірність і дисципліна є одними з основних понять, на яких базується клубне життя.У деяких опублікованих статтях, ми вже згадували, що повага один з головних елементів. Якщо Ви виявляєте повагу, то отримуєте повагу до вас і до вашого клубу. Якщо ви не змогли проявити поваги, то навряд чи ви його отримаєте взамін і отже ваш клуб втратить частину авторитету і поваги, які можливо були зароблені раніше іншими членами клубу.

    Вірність клубу, має на увазі відповідальність кожного члена клубу за свої вчинки перед іншими членами клубу. Будь-які дії члена клубу (або проспекту), так чи інакше будуть асоціюватися з клубом. Дії одного, неминуче будуть пов’язані з відповідальністю всіх членів клубу за його вчинки. Саме з цього відповідальність кожного члена клубу за те, що він робить в різних сферах свого життя, неминуче призводить до поняттю вірності клубу і його членам.
    Вірність клубу і відповідальність за свої дії повинні бути невід’ємною рисою життя в кожному клубі.

    На жаль в Росії у багатьох не сформувалося правильного ставлення до відповідальності і дисципліни. Тому багато прикладів, коли члени клубу, проспекти і навіть хенгераунди здійснюють дії, вимовляють фрази, або роблять заяви які можуть підірвати репутацію клубу. Часто їх дії не тільки не узгоджені з керівництвом клубу, але і відбуваються поза відома офіцерів клубу. Добре, якщо наслідком їхніх дій буде тільки думка про невеликий розумі деяких членів клубу, але в окремих випадках це може привести до втрати репутації клубу, конфронтації і протистояння між клубами.

    Як уникнути цих проблем? Існує просте і дієве рішення, яке сформувалося, грунтуючись на багаторічному досвіді клубного життя. Ніхто з членів клубу не повинен робити будь-яких дій, робити заяви або здійснювати контакти без наявного на те дозволу. Як правило спеціально уповноважені на такі дії члени клубу, є офіцерами клубу. Як правило, такі посадові особи, як президент, віце-президент, секретар, сержант по зброї, мають повноваження в рамках певних сфер діяльності. Інші члени клубу, як правило не роблять публічних заяв і не вживають жодних дій без рішення на те з боку керівництва клубу. Незважаючи на демократичні свободи і рівність в рамках клубу, існує сувора дисципліна для всіх членів клубу. Одягаючи кольори клубу, людина набуває куди більше обов’язків ніж прав і повинен неухильно додержуватися правил чинним в світі клубів і тим більше МС. Російські клуби не всі дотримуються цих правил і часто від імені клубу виступають ті, хто своїми діями несвідомо, а часто і через незнання, завдає шкоди своєму клубу.

    Як розподіляються обов’язки між відповідальними членами клубу? Як правило Президент клубу, який несе максимальну відповідальність за дії клубу в цілому і його членів, здійснює всі зовнішні контакти з іншими клубами, засобами масової інформації, або іншими організаціями та особами. В подальшому, після того як ці відносини встановлені, робочі контакти можуть бути віддані одному з офіцерів клубу, або відповідальному це питання члену клубу.
    Як правило вся офіційна інформація про діяльність клубу, пробігах, вечірках та інших заходи, анонси та запрошення, надається секретарем клубу, або одним з уповноважених офіцерів, включаючи президента клубу. Особа здійснює надання інформації третій стороні, має бути членом клубу і бути повністю асоційоване з клубом. Проспекти і тим більше хенгераунди не можуть здійснювати подібні функції. Ті клуби, які доручають ці функції не є членами клубу, показують безвідповідальне ставлення до такої важливої ​​галузі як інформація про клуб.

    Окремі члени або проспекти клубів, часом проявляють непотрібну ініціативу і намагаються встановити контакти або поширити інформацію, приховуючи свою причетність до клубу або діючи інкогніто. Як правило, їх інкогніто зберігається недовго і дуже скоро правда вилазить назовні, стає відомо хто вони, їх справжній стан в клубі, про того ж, ім’я та прізвисько. Як тільки це стає відомим, репутація їх падає і відповідно падає репутація клубу, незалежно від того, діяв ця людина за власною ініціативою або за ініціативою клубу. У будь-якому випадку подібна діяльність, це привід для розгляду, яка може закінчитися для винуватця тим, що він може втратити своїх клубних нашивок.

    Дисципліна в мотоциклетному клубі і тим більше в МС є однією з основних складових, на яких базується життя клубу. Кожен член клубу повинен розуміти від

(c) http://bikerspublic.com

  • Клуби та відділення (чаптери)Кожен клуб розвивається по різному. Одні залишаються обмеженим спільнотою людей, що живуть неподалік один від одного і пов’язаних узами братерства, інтересів і стилем життя. Такі клуби як правило, не надають право на використання свого клубного імені та клубних кольорів іншим, знову утвореним клубам, тобто не створюють чептеров (відділень).

    Таким клубам цілком достатньо власного співтовариства, і вони не прагнуть до розширення чисельного складу клубу, і збільшення кількості членів. Як правило, такі клуби практично не дають людям з боку шансів стати членом їхнього клубу. Члени таких клубів, а також і сам клуб, можуть володіти значним авторитетом в мотоциклетному світі, але при цьому залишатися нечисленної групою.

    Інші мотоциклетні клуби, ставлять своїм завданням розширення складу клубів, збільшення кількості членів клубу і прагнуть бути представлені в різних регіонах і країнах.

    У міру розвитку, такі клуби встають перед завданням відкриття чептеров (відділень). Природно, що мотоциклетний клубний світ, за довгі роки, сформував правила і традиції зі створення чептеров.

    Мотоциклетний клуб, який був заснований першим, і який як правило, зробив найбільший внесок у справу розвитку клубу, називається материнським чептером. Всі інші чептери, які створюються в міру розвитку клубу, беруть своє коріння від материнського чептера.

    Існує кілька варіантів створення чептеров мотоциклетних клубів.

    Перший, і найбільш простий варіант, коли кілька членів клубу, приймають рішення, природно узгоджене з усіма членами клубу, про створення власного чептера. Так як у них є повне членство в клубі, то після прийняття рішення новий чаптер отримує статус чаптера як клубу і його кольору можу не відрізнятися від кольорів материнського чептера і мати тільки відмінні нагрудні нашивки, або отримати нову назву місцевості на кольорах клубу, відповідно до тим, де розташовується новий чептер.

    Іншим варіантом буває той, коли будь-якої вже існуючий клуб бачить можливість зняти свої кольори і прийняти кольори іншого клубу, створивши його чептер.
    Як правило, таким чином створюються більшість чептеров міжнародних клубів, які вже мають численні відділення в різних територіях або країнах.
    В цьому випадку, новий клуб набуває статусу Проспект чептера, який він буде зберігати один рік, або в рідкому виключення два роки. У цьому випадку новий проспект чептер має не повні клубні нашивки. Як правило вони складаються з назви клубу і назви місцевості, де розташовується чептер. Центральна емблема клубних нашивок і букви МС відсутні (в разі для МС клубу).

    Вкрай рідко проспект чептер утворюють на основі групи людей, а не клубу. Але така ситуація, швидше виняток з правил, яке можна визнати порушенням правил, на яке клуби йдуть у виняткових випадках.

    У тому випадку, коли клуб як такий відсутній в даній місцевості, а є бажаючі створити чептер існуючого клубу, то в цьому випадку буде правильним створити клуб з власним ім’ям, під керівництвом основного клубу, а пізніше, його члени зможуть організувати проспект чептер клубу. Як правило, таким чином створюються первинні клуби носять статус супорт клубів по відношенню до основного, чий чептер планується створити в майбутньому.

    Варто розуміти, що членство в клубі, або проспект чепторе клубу, є фактично повним членством в даному клубі, і в тому і в іншому випадку, члени проспект чептера є членами місцевого клубу. При цьому треба бачити різницю між повним членством в проспект чептере клубу і статусом проспекту в існуючому клубі, мають повний статус клубу.

    Не всі мотоциклетні клуби йдуть ортодоксальним правилам. Деякі використовують власні варіанти створення чептеров. Не завжди це виглядає логічним, але це вже особиста справа самого клубу.

    У Росії іноді зустрічається форма хенгераунд чептера. Однак, це досить дивне за своїм статусом освіту. Хенгераунд за своїм змістом, означає людину, до який не тільки підтримує клуб, але і до якого самі члени клубу придивляються, і в подальшому буде розглянута можливість прийняття його в проспекти клубу. Тобто, хенгераунд чептер, це група людей, до яких придивляються, але при цьому самі по собі вони клубом не є. Але поняття чептер має на увазі наявність клубного статусу, якого хенгераунд не може мати з тієї простої причини, що не є членом клубу. Ось така нісенітниця.

    (C) http://bikerspublic.com

  • Клубний бізнесДля більшості мотоциклетних клубів членські внески носять символічний характер. Як правило членські внески складають від $ 5 до $ 100 щомісячно, рідше він може досягати великих сум. Їх розмір визначається ситуацією, що склалася, як в самому клубі, так і фінансовим становищем його членів. У більшості випадків ці членські внески не становлять значної частини доходів клубу. Вони ставляться скоріше до традиції скидатися на вечірки.

    Як правило витрати і доходи клубу взаємопов’язані. Невеликі клуби, які не мають дочірніх чептеров, як правило не несуть великих витрат. Однак, такі клуби як МС, ведуть більш активну діяльність і мають клабхауси. Часто, членські внески покривають витрати на оренду будівлі і покупку випивки і їжі за оптовими цінами.
    Великі клуби, як правило ведуть активну діяльність і мають витрати які не можуть бути покриті за рахунок членських внесків.

    Більшість клубів прагнуть поповнити свою казну за рахунок організації клубного бізнесу. Найпоширенішим видом є виробництво клубної супорт одягу і різних аксесуарів. Цей вид бізнесу характерний для великих і малих клубів. Великі клуби випускають клубну і супорт одяг, яка разом з сувенірною та ювелірною продукцією, становить цілком вагому частину надходжень до скарбниці клубу. Чим більше територія, яку контролює клуб, і чим більше його популярність, тим більше він продає одягу і аксесуарів, і тим більше його дохід.

    Багато клубів організовують і проводять вечірки, пробіги, концерти та інші заходи, які збирають численних райдерів, і просто любителів мотоциклів і музики. Організація концертів та подібних заходів приносить непоганий дохід, особливо якщо вона проводяться регулярно. Деякі 1% ​​клуби регулярно проводять фестивалі і пробіги збирають до 50 тисяч чоловік одноразово. На таких заходах виступають групи світової величини і відвідувачі витрачають не менше $ 100 на людину за пару днів.
    Різних мотоциклетних заходів проходить дуже багато у всьому світі, в Америці і Європі, навіть в державах або штатах заходи проводяться практично кожні вихідні. За мотоциклетний сезон кожен клуб проводять по кілька вечірок або заходів.

    Ці два напрямки діяльності є основними для більшості клубів.
    Рідше клуби організовують клубний бізнес реалізований у формі татту салонів, майстерень по ремонту та будівництву мотоциклів, володіють ресторанами і кафе і навіть туристичних компаній.

    Так чи інакше, але чим більше додаткових доходів має мотоциклетний клуб, тим більше у нього можливості для просування в мотоциклетному світі.

    (C) http://bikerspublic.com

  • Місцевість на «кольорах»Кожен мотоциклетний клуб має позначення місцевості на його клубних нашивки. Вказівка ​​місцевості, відбувається з давніх часів, і стало невід’ємною частиною клубних нашивок. Райдерскіе клуби також вказують своє місце розташування, але в цьому випадку, це несе меншу смислове навантаження, в порівнянні з мотоклуби.

    Клубні нашивки в більшості випадків мають нижній рокер на клубних кольорах, для мотоциклетного клубу, і прямокутну нашивку, для райдерского клубу, яке вказує територіальну приналежність клубу.

    Мотоциклетні клуби, які стосуються МС мають нижній рокер із зазначенням місцевості, де розташовується чептер клубу. Материнські чептери МС мають нижній рокер із зазначенням країни або штату. Місцеві чептери вказують або назва області або регіону, провінції, а в окремих випадку навіть назва міста або місцевості.

    Перший створений чептер клубу в області або регіоні, фактично буває материнським для інших клубів цієї місцевості, і має на нижньому рокера назва цієї місцевості. Інші створювані чептери отримують на нижній рокер назви дрібніших областей, районів, міст і селищ, відповідно до свої розташуванням і своїм статусом.

    Назва місцевості відображена на кольорах клубу МС, показує, що клуб не тільки знаходиться в цій місцевості, а й виконує певні регулюючі функції по відношенню до інших клубів, а часто є домінуючим.

    У разі, коли кілька відділень клубу мають на клубних нашивки вказівку однієї і тієї ж місцевості, спереду на жилеті робиться невелика нашивка вказує певний місцезнаходження чептера, яка вказує конкретну область або місто.

    Така ідентифікація необхідна, для інших учасників мотоциклетної життя. Вона буває корисна, коли необхідно знайти представника клубу від певної місцевості.

    Члени клубів райдерів, також вказують місце знаходження свого клубу. Однак, не зайве нагадати, що нашивки райдерского клубу не є клубними кольорами, і являють собою як правило прямокутні нашивки невеликого розміру розміщуються на передній стороні жилета або куртки. Сама емблема клубу може мати будь-яку форму, але має невеликі розміри і розміщується на передній частині жилета.

    При створенні клубу, і виготовленні клубних нашивок, необхідно точно узгоджувати значення клубу і його положення в мотоциклетному світі з нашивкою позначає місцевість. Ви ніколи не побачите нашивки з написом Америка чи Великобританія, так як жоден з клубів, не претендує на таку глобальність.
    У Росії можна бачити, як клуб, що складається з кількох людей, що не займає ніякого положення в мототоваристві прикрашає себе написом Russia. Бажання видати бажане за дійсне, незнання і неосвіченість, дурість! Що рухало цими людьми, коли вони замовляли «рокера»?

    На жаль помилки зустрічаються дуже часто в мотосвіті всього пост Радянського простору.

    Там де є повага до традицій, і історії, існує дуже багато клубів, які вказують на своїх кольорах назва маленького містечка, або села. Вони з гордістю несуть назва своє місцевості, відвідуючи різні пробіги не соромляться заявляти, що представляють містечко з населенням в кілька сотень жителів.

    (C) http://bikerspublic.com

  • Одяг в стилі «support»Більше 30 років тому, коли відбувся поділ на «наших і не наших», «поганих і хороших» байкерів, ті хто не був членом клубу, але хотів висловити позитивне ставлення до нього і підтримати якщо не дією, то хоча б морально. Так з’явився одяг супорт (підтримка).

    Здебільшого супорт одяг виконується у вигляді футболок або майок. Майки як правила носять дівчата, а футболки стали універсальної одягом для всіх.

    Так як за існуючими правилами на спині одягу розміщуються тільки клубні нашивки, то на супорт одязі використовується тільки передня частина. Спина суппортових футболок завжди залишається вільною від будь-яких малюнків. Чистий спина необхідна, щоб власника футболки не сплутали з проспектом, або членом клубу. Однак, останнім часом стали траплятися й винятки. Однак старі правила вимагають залишати спину футболки чистою.

    На передній частині футболки відображається напис складається з слова «support» і слова або символу асоціюється з назвою клубу. Як правило назва клубу не пишеться, а пишеться слово відповідне членам цього клубу. Тобто напис повідомляє, що її власник підтримує членів (співтовариство) певного клубу. Наприклад для Outlaws MC використовується форма «Support your local Outlaws», або вказується місце конкретного чаптера.
    Hells Angels МС використовують «Support Red and White», «Support your local big red machine», «Support 81», останній варіант особливо відомий по всьому світу.
    На супорт футболках ніколи не використовуються 1% або МС. Ці знаки є приналежність квітів тільки членів клубу.
    Напис часто супроводжується малюнком, стиль якого відповідає клубній символіці або графічного стилю клубних кольорів. Однак для жіночих майок можливі гламурні варіанти.

    Як правило всі МС клуби строго стежать за суппортовой одягом, вони не допускають виготовлення такого одягу ким або ще по мимо їх самих. У більшості випадків виробництво супорт одягу становить частину клубного бізнесу.

    Існують правила носіння суппортових футболок. Так як світ мотоциклетних клубів вельми серйозно ставиться до символіки, то ті хто носить супорт одяг підтримують своїх друзів в конкретному клубі і мають виразно виражену спрямованість. Працює принцип – я підтримую цей клуб і ніякий інший. Людина який сьогодні одягнув супорт футболку одного клубу, а завтра іншого, сильно впаде в очах членів обох клубів.
    Супорт футболки одягаються зазвичай при поїздках на мотоциклі. Однак їх носіння не настільки жорстко регламентується як носіння клубних кольорів. Багато носять супорт футболки в повсякденному житті.
    Зовсім інакше справа йде для членів мотоциклетних клубів. За сталою традицією члени МС не носять футболок з написами супорт. Як правило вони використовують клубні футболки, спеціально створені для членів клубу. Як невеликого відступу від правила можна дозволити носіння супорт футболки власного клубу. Супорт футболки носять хенгераунди і проспекти клубу.
    Але жоден член клубу не повинен носити супорт футболку або іншу атрибутику іншого клубу. Незважаючи на дружні відносини і старі зв’язки, спільні акції і пробіги, член клубу завжди залишається вірним квітам власного клубу і на його футболках не може бути чужих назв.
    Винятком з цього правила стали супорт МС клуби, створені 1% МС клубами. Для цих супорт клубів допускається носіння супорт футболок материнського 1% МС.

    Носіння супорт футболки та іншої атрибутики має на увазі наявність розумної оцінки, що не всі і не у всіх місцях будуть розділяти ваше ставлення до цього клубу. Можливо, що деякі місця або пробіги виявляться для вас закритими. Подорожуючи ви можете потрапити на вечірку або пробіг, організований конкуруючим клубом по відношенню до того, що ви підтримуєте. В цьому випадку, якщо вам повідомили про небажаність носіння супорт футболок аналогічної вашій, слід піти, розуміючи, що це не ваше свято і вам навряд чи будуть там раді. Чи не поїхати відразу, значить кинути виклик і нарватися на неприємності.
    Завжди варто пам’ятати, що для вас головне, висловити реальне ставлення і свої переконання і підтримку клубу, або просто мати в своєму гардеробі красиву футболку? Світ МС має суворі правила і дотримується традиції, пам’ятайте про це.

    Одягаючи супорт футболку проявляйте досить поваги та відповідальності, як до вибраного вами клубу, так і до всіх інших райдерам і байкерам, незалежно, поділяють вони ваші переконання чи ні.

    (C) http://bikerspublic.com

  • Що значить MC?MC – MotoClub

    Якщо мотоцикли впливають на ваш спосіб життя, ви – частина мотоциклетного спільноти. З усіх типів організацій, існуючих в рамках мотоциклетного спільноти, мотоциклетний клуб виділяється і займає найбільш високе місце.

    Серйозний MC вселяє повагу по одній або двом з наведених причин:

    Ті хто поінформований і розуміє суть, визнають глибокий рівень особистих зобов’язань і самодисципліни, яку людина повинна демонструвати і витримувати, щоб носити кольори клубу, так щоб це було родинним настільки, щоб бути професією для людини все його час. Вони розуміють, що Кольори Клубу (Club’s Colors) суворо охороняються, і процес членства довгий і важкий. Все інше неважливо, ви повинні поважати людину за те, чого він досяг, будучи в змозі заробити і носити кольору на його одязі.

    Ті, хто менш поінформований, бачать тільки поверхню речей. Вони бачать пильність взаємної підтримки. Бачать потенційні небезпеки відповіді від добре-організованої групи, яка подорожує і завжди готова до конфронтації. Вони знають, що «Ніхто не може викликати одного члена клубу, не отримавши відповіді від усього клубу», і що така відповідь є пунктом честі, яка повинна бути зрозуміла всім, до останньої людини. Це той тип поваги, яке з’являється, народжуючись з побоювання або страху.

    Серйозний мотоциклетний клуб поводиться публічно в дуже професійній манері. Вони не будуть викликати неприємності, або представлятися як залякують сила, без мети або для провокації. Їх повагу отримано через обох пунктів, процитованих вище.

    Є багато невеликих клубів, кількість членів яких складається з дуже невеликої кількості людей. Ці клуби, без безперервного показу сили, не мали б ніякої поваги взагалі. Більшість клубів цього типу живуть недовгою життям, проте, широка публіка не проводить відмінності між «кольорами» різних клубів. Якщо один клуб викликає проблему, яка зачіпає широкий загал, ідентифікація проблемного клубу не здійснювалася, чи переплутана, або ігнорувалася, то думка про клуби падає, і дії направляється на придушення всіх клубів. В результаті цього, в межах цієї спільноти, мотоклуби матимуть тенденцію до безпосереднього протистояння з поліцією.

    Є також природна ієрархія, яка визнана між мотоклубами. Найсильніша і найбільш шанований клуб встановлює свої правила в штаті або регіоні, в якому він розташовується. Цей домінуючий клуб буде таким, через виконання функцій, які є корисними для всіх:

    ~ Дає дозвіл на заснування нових клубів в межах штату або території
    ~ Розпускає клуби, які викликають постійні проблеми
    ~ Дійте як посередник, щоб вирішити проблеми між існуючими клубами
    ~ Втручається і власноруч вирішує проблеми між клубами, якщо ворогуючі клуби не можуть домовитися самостійно
    ~ Забезпечує зв’язку та координацію клубних подій, пробігів і вечірок
    ~ Здійснює зв’язок з клубами всередині штату або території для додаткової підтримки, якщо потрібно, коли справи носять загрозливий характер через зовнішньої загрози.

    Це також досить звичайна практика для домінуючого клубу місцевості, щоб вибирати своїх проспектів з числа кращих членів інших клубів. Фактично деякі клуби були створені саме з цієї єдиною метою, для відбору кандидатів в домінуючий клуб.

    Якби не домінуючий клуб штату або території, що займає положення лідера, клуби не насолоджувалися б розкішшю існуючої життя, використовуючи їх час і ресурси до вигоди їх індивідуального клубного братства. І при цьому не насолоджувалися б свободою поїздок, які відбуваються в атмосфері миру і порядку.

    В межах безпосередньо мотоциклетного клубу, офіцери клубу, обираються на традиційні посади Президента, Віце-президента, Секретаря, Скарбник, Сержант, і т.д. Крім того, можна знайти менш традиційні пости Дорожнього Капітана, Енфорсера (Особа стежить за виконанням рішень), і Воєначальника. Дорожній Капітан відповідальний за логістику ефективного переміщення клубу від пункту А в пункт B. Enforcer підпорядковується тільки президенту і стежить, щоб Президентські розпорядження виконувалися. Він також буде тією особою, яка їздить на місце, якщо проблема виникла на відстані і необхідно розв’язати цю проблему на місці. Воєначальник відповідає за тактику і стратегію дій за часів конфлікту. У деяких випадках, він також відповідальний за питання безпеки клубу. У більшості клубів, позиції Сержанта по зброї, Воєначальника і Enforcer об’єднані і можуть мати одну назву.

    У більшості випадків, члени клубу, які носять кольору, були «hang around» клубу протягом певного часу, як правило не менше року. Цьому передували тривалі відносини, і їх позиція і повне розуміння і поведінка були відомі. Вони були проспектами клубу протягом від одного до двох років перш, ніж їм вони отримали повні кольору.

    З усіх речей в їх особистому житті, їх вірність і зобов’язання по відношенню до справ клубу, стоять на першому місці, вище сім’ї, друзів, роботи, особистих інтересів, і особистої безпеки. Це «Ніколи не говори ніколи», немає ніякого сумніву, і час не може бути витрачено навіть на розгляд питання, що є головним. Єдина річ, яка прив’язує їх до клубу, це їх зобов’язання перед їх братами або сестрами. Але навіть тут, інтереси клубу завжди стоїть вище інтересу окремої людини. Вони знають, що їхня сім’я може зруйнуватися раптово; вони можуть раптово втратити їх роботу, і навіть більше; близькі друзі приходять і йдуть з часом. Але клуб і їх брати або сестри завжди будуть разом з ними. Це – одна з небагатьох, якщо не єдина річ, на яку можна розраховувати в житті. Вони знають це, тому що самі вони присвячують себе цьому, щоб завжди бути для інших членів клубу.

    Щоб переконатися, що ці етичні та встановлені в клубі відносини сприймаються новими членами, вони беруть участь в діях клубу, навчанні, і час від часу випробуванні проспектів клубу. Також, перш, ніж вони дозволяють іншій людині носити їх кольору, як символ їх взаємного зобов’язання, вони повинні відчувати себе впевненими, що новий член матиме разом з ними ту ж саму вірність і посвячення, яке самі вони показують.

    Вони мають думку, що є два типи людей в світі: їх брати або сестри, і ті, хто є потенційною загрозою клубу. З цієї причини вони не будуть обговорювати пов’язаний з клубом бізнес, число членів, пересування клубу, або особисту інформацію про їх братів або сестер з будь-яким поза клубом. Будь-яка інформація, можливо може використовуватися будь-яким, як частина інформативною картини про клуб, і буде дуже серйозною проблемою безпеки.

    Носіння клубних нашивок, це більш ніж просто зібратися разом в хороші часи. Вони також об’єднують в погані моменти. Це включає багато роботи. Це вимагає присвятити себе такого способу життя, в якому ви не шукаєте, як ваші брати або сестри могли б допомогти вам, але шляхом, яким ви можете допомогти їм. Ви завжди готові давати, але ніколи очікуєте щоб отримати.

    Все це може здаватися дуже ідеалістичним, і в деяких випадках це дійсно так. Але, це той ідеал, який всі клуби знають і завжди прагнуть досягти в житті і в практиці.
    У висновку, ви повинні знати про «золоте правило» поведінки, яке ви повинні взяти до уваги, при спілкуванні в колах мотоциклетних клубів: «Якщо ви поважаєте, то ви отримаєте повагу. Якщо ви будете діяти як х….й, то вас вважатимуть х…ом! »

    (C) http://bikerspublic.com

  • Правила носіння «кольорів» (рокерів)Залишивши в стороні правила носіння букетів, поговоримо про правила носіння клубних кольорів і знаків. Кольори, клубні кольори, клубні нашивки (colors, club colors, patch colors) є клубним мотожиттям.

    Клубні нашивки зазвичай нашиваються на клубні жилети, рідше куртки. Іноді клубну емблему можна бачити на сорочці або футболці, коли малюнок надрукований на тканині.

    Залежно від категорії клубу (МС, мотоциклетний клуб, круб райдерів) розрізняються складові клубних нашивок, проте правила носіння для всіх однакові.

    Клубні нашивки носяться завжди коли ви їздите на мотоциклі. Клубні кольори повинні бути завжди видно і не приховані нічим. Якщо далека поїздка в дощ, і доводиться одягати непромокальний комбінезон, то жилет з квітами клубу завжди повинен бути зверху.

    Прийнято одягати клубні кольори на офіційні клубні зустрічі, вечірки або ділові зустрічі відбуваються між клубами, або коли члени клубу виступають від імені клубу.

    В інших випадках носіння кольорів може мати або не мати місце, що залишається на розсуд його членів.

    Однак, що не менш важливо, існують ситуації коли одягати кольору категорично заборонено.
    Не можна одягати кольору коли ви їдите на будь-якому транспортному засобі, крім мотоцикла. У цьому випадку прийнято знімати жилет або куртку з нашивками, або одягати зверху іншу куртку, щоб кольори не були видні. Ходіння по вулиці в взимку в одягненому клубному жилеті, без наявних на те вагомих причин також не рекомендується.

    Цим правилам, вельми простим, повинні слідувати як члени МС, мотоклубів, так і члени клубів райдерів. Клуби райдерів часто мають тільки нашивку з назвою клубу розташовану спереду. На подібні нашивки також поширюються існуючі правила.

    Важливо пам’ятати, що ці правила не просто придумані, а вистраждані багатьма поколіннями членів мотоклубів. Дотримуйтесь традицій і заслужите повагу.

    (C) http://bikerspublic.com

  • Відмінності між MC і RC, а так само MG, MCC, MFC, CMC, HDC, BrotherhoodMC – мотоциклетний клуб і клуб райдерів – RC. Все більше мотоциклів по всьому світу. Для кого-то це просто засіб, що дозволяє швидко доїхати до роботи, а для кого-то новий світ зі своїми законами і традиціями.

    Залізна завіса, який розділяв дві системи з різним соціальним ладом, не дозволяв проникнути мотоциклетним традиціям. Зараз прийшла пара надолужити згаяний час. Все більше райдерів їздять в інші країни. Знати правила поведінки в не тільки потрібно, але і корисно, так як допоможе уникнути неприємностей.
    MC: Членство в клубі починається з Проспекту (Prospect).
    RC: Членство починається з отримання статусу члена RC.

    MC: Prospect, прагнути вести себе завжди з відповідальністю як носій квітів клубу (Patchholder).
    RC: Член RC прагнути вести себе так, щоб не створити клубу погану репутацію. Носіть ви клубні нашивки чи ні, дотримуйтесь коректність і повагу до будь-якого, з ким ви контактуєте, і ви завжди залишите хороше враження про себе, вашому клубі, і взагалі мотоциклістів.

    MC: Завжди показують позитивне ставлення.
    RC: Завжди показують позитивне ставлення.

    MC: Беріть участь настільки, наскільки, як ви думаєте, це прийнятно, але прагніть брати більше участі в житті клубу.
    RC: Беріть участь настільки, наскільки це зручно для вас. Ви приєдналися для поїздок і зустрічей з іншими заради інтересу, але більше вашої участі дасть вам більше інших можливостей отримати досвід. Ви отримаєте тільки те, що вкладете самі.

    MC: Якщо ви бачите когось з квітами вашого клубу (Patchholder), з яким ще не зустрічалися, проявіть ініціативу і увійдіть в.
    RC: Завжди добре представитися самому членам іншого клубу.

    MC: На всіх зустрічах, не стійте на місці, завжди переміщайтеся, коли ви маєте для цього час і можливість вітати кожного члена клубу (Patchholder), які є там.
    RC: Завжди добре зустріти нових людей.

    MC: Не ставайте занадто дружнім з кимось, хто не має регулярних відносин з клубом. Якщо хтось поза клубом має питання, направте його до члена або офіцеру клубу. Ніколи не давайте імена, номери телефонів, адреси, і іншу персональну інформацію кому – або поза клубом.
    RC: Зустрічати нових людей одна з особливостей RC. Відповідайте на питання, якщо можливо. Якщо ви не знаєте відповідь на питання, направте запитувача до кого-то, хто на вашу думку може знати. Не давайте вашої персональної інформації людям, яких ви не знаєте, керуйтеся здоровим глуздом.

    MC: Ніколи не давайте будь-яку інформацію про клуб кому-небудь поза клубом. Це включає, але не обмежується, місцем де розташовується клуб, кількістю членів, і інший.
    RC: RC зазвичай не приховують що-небудь. Вони тільки клуб поїздки і таким чином не мають клубного бізнесу. Якщо ви знаєте делікатні приватні питання щодо вашого RC, то буде правильно не ділитися ними з кимось поза клубом.

    MC: Навіть в публічних місцях завжди зв’язуйте себе з вашої асоціацією з клубом в пам’яті людей. Пам’ятайте, що то що ви робите, люди запам’ятають, добре чи погане.
    RC: У публічних місцях зв’язуйте себе з вашої асоціацією з клубом в пам’яті людей. Пам’ятайте, що то що ви робите, добре чи погане люди запам’ятають. Публічне сприйняття будь-якого хто їздить на мотоциклі, буде обговорюватися і хороша думка завжди буде корисно для клубу або не клуб.

    MC: Ніколи не залишайте члена клубу (Patchholder) одного на небезпечній території. Якщо він їде в машині, на байці, або навіть вирішив прогулятися, завжди супроводжуйте його. Охороняйте його спину весь цей час.
    RC: ніколи не дозволяйте кому – або йти далеко без кого – або, хто може доглянути за ним.

    MC: Пам’ятайте 24 години на добу, хто ви. Ваша сутність не повинна змінюватися незалежно одягнені на вас кольору чи ні.
    RC: Ви могли б бути завжди відповідальним, коли спілкуєтеся з іншими людьми, включаючи листування з e-mails і internet. Члени RC не мають кольорів, які показують, що ви частина клубу зібралися разом для поїздок на мотоциклі і отримання задоволення від спілкування та інших схожих інтересів.

    MC: З поваги, якщо два члена клубу (Patchholders) мають приватну бесіду, не наближайтеся до них, особливо якщо вони розмовляють з членом іншого клубу. Якщо ви відчуваєте, що змушені втрутитися, розташуйте себе в такому місці, щоб бути помітним і чекайте уваги з їхнього боку.
    RC: Це тільки загальна люб’язність, не переривати бесіду.

    MC: Ніколи не використовуйте термін «Outlaw Club» коли говорите з членом з іншого клубу.
    RC: Ніколи не використовуйте термін «Outlaw Club» або інших подібних відомих термінів, кажучи з ким – небудь (ви ніколи не знаєте хтось із них може бути членом MC, супортом або знати членів MC).

MC: Ніколи не брехати членам іншого клубу. Якщо ви в ситуації, коли вас запитали про клуб або членство, цілком допустимо відповісти «Це схоже на питання про клубному бізнесі і я не можу говорити про це». Якщо це не охолодить запал задає питання, надайте можливість спілкуватися з членом клубу, який може поговорити з ним.
RC: Ніколи не брехати кому небудь. Або дайте відповідь на питання чи відведіть до того, хто може відповісти на нього.

MC: Завжди показуйте повагу члену (Patchholder) іншого клубу. Навіть при тому, що це інший клуб, вони заслужили їх кольору.
RC: Проявляйте повагу до інших людей, членам клубу чи ні. Це просто ввічливість.

MC: Ніколи не називайте члена іншого клубу (Patchholder) братом ( «brother»). Він не ваш брат.
RC: Ніколи не називайте члена іншого клубу братом. Якщо він один і ви двоє вважаєте один одного братами, почекайте поки він звернутися до вас так публічно.

MC: Пам’ятайте ваші нашивки зароблені, вони не даються просто так.
RC: Члени RC не мають таких клубних нашивок (як МС) і такого значення. Нашивка тільки показує вашу приналежність до клубу з яким асоціюєтеся.

MC: Ніколи не приводите особистих друзів або незнайомців в місце присутності членів клубу, без попереднього дозволу.
RC: Здорово представляти нових людей групі, тільки будьте впевнені, що ви не перервали чиюсь розмову, роблячи так.

MC: На відкритих заходах, ніколи не повертайтеся до члена іншого клубу спиною. Це не з міркувань безпеки, а щоб не показати неповагу.

MC: Завжди показуйте повагу і люб’язність до членів іншого клубу. Не стикався, якщо хочете бути кращими друзями. Будьте професійні у таких неприємних випадках, будьте короткі, потім рухайтеся далі.
RC: Завжди показуйте повагу і люб’язність до кожного, члену клубу чи ні.

MC: Ніколи не йдіть швидко на зустріч з іншим членом клубу в публічному місці, навіть якщо ви знаєте його добре і його клуб дружній вашому. Якщо ви хочете привітати його, йдіть повільно і чекайте проявів з його боку, що він готовий продемонструвати вітання в публічному місці. Члени іншого клубу можуть вести певний клубний бізнес і можуть не хотіти демонструвати в публічному місці, що їх клуб має такі дружні стосунки з вашим. Якщо вони виглядають так, що збираються ігнорувати вас, прийміть це і тримайте дистанцію, краще завжди почекати коли вони підійдуть до вас і кожен побачить це.
RC: Використовуйте звичайну люб’язність і здоровий глузд.

MC: Вивчіть що означають різні частини ваших нашивок і в чому відмінності комбінації ваших квітів і інших клубів.
RC: Член RC ніколи не згадує свою нашивку як кольору. Член RC ніколи не носить нічого, що – небудь схоже на кольори клубу і ніколи не одягає щось з підтримкою іншого клубу MC. Нашивка RC зазвичай купується, а не заробляється.

(C) http://bikerspublic.com

  • MC основи клубуБути членом клубу, це не просто мати кольору на жилеті, це ще більша відповідальність, яка лягає на плечі кожного, хто встає на цей шлях. Відповідальність, це та якість, якого так не вистачає багатьом. Мало мати бажання, але треба віддавати звіт про добровільну відповідальності, яку на себе беруть члени клубів.

    MC основи клубу.

    Клуб.

    Завдання цієї статті, дати уявлення про структуру та філософії традиційного мотоциклетного клубу (MC). Це уявлення не обов’язково виражає почуття або пріоритети конкретного мотоциклетного клубу, оскільки всі мотоциклетні клуби відрізняються в деяких деталях і пріоритетах. Незалежно від основної філософії цієї групи, важливо, що ви розумієте перспективи інших клубів, з якими ви можете взаємодіяти час від часу.
    Якщо мотоцикли впливають на ваш спосіб життя, то в цьому випадку ви є частиною мотоциклетного спільноти. З усіх типів організацій, знайдених в межах тієї спільноти, традиційний мотоциклетний клуб (МС) виділяється і займає найвище місце за статусом.

    Повага.

    Серйозний MC клуб вселяє повагу з однієї причини. Ті, хто правильно поінформований, визнають глибокий рівень особистих зобов’язань і саме дисципліни, яку людина повинна демонструвати і витримувати, щоб носити клубні нашивки. Вони розуміють, що «Кольори» клубу суворо охороняються, і процес членства довгий і важкий. Існують інші додаткові чинники, поваги тих, хто носить нашивки, за те, чого вони досягли, будучи в змозі заробити і носити нашивки. Це – повага, народжене з визнання їх посвяти і досягнень. MC клуб бореться за повагу з цієї причини. Це особливо вірно, оскільки це повага виходить від людей поза мотоциклетного спільноти. Ця частка суспільства, безумовно більше за чисельністю, і тому представляє більший резерв для залучення і збору коштів, які група мотоциклістів могла б зробити. Це основна причина того, наскільки важливо культивувати відносини з цими людьми, і бути сприйнятими ними, оскільки образ «Байкерська піна» не була б вигідна для групи. Вони будуть вести себе як чесні громадяни в кожному випадку. «Хороші сусіди» як зазвичай говорять. Мета в тому, щоб домогтися захоплення і поваги широкою публікою, а не страху. Серйозний клуб, і всі його члени і ті хто підтримує, будуть завжди поводитися публічно в дуже професійній манері.

    Кольори Клубу.

    Широка публіка не проводить відмінності між різними кольорами, різних клубів. У багатьох випадках, вони просто не можуть розібратися і побачити відмінність, для багатьох, ми все, просто «Байкерська Пена». Якщо один клуб викликає проблему, яка зачіпає громадськість, ідентичність клубу не встановлюється, або перепутана, або ігнорувалася, і висока температура громадської думки кидає тінь на всі клуби. Широка публіка не робить різниці між МС і RC (Riding Club), тому КОЖЕН повинен знати, що незалежно від того, чи перебуває вони в членах МС і RC, або Незалежний райдер, його дії відображаються на всьому мотоциклетному співтоваристві. Клуби МС мають тенденцію безпосередньо уникати таких інцидентів.

    Участь.

    Член клубу, Носій «кольорів» (Patchholder) не обговорюватиме ні з ким поза клубом ніяких питань пов’язаних з бізнесом клубу, кількістю членів, зв’язках клубу, або особистої інформації будь-якого члена. Вони розуміють, що вони – Patchholder 24 години в день, незалежно, одягнені кольору чи ні. Все, що вони говорять або роблять публічно може торкнутися клуб. Вони також розуміють що, якщо вони виходять за межі мотоциклетного світу, то все одно пов’язують свої дії так, щоб діяти для їх власної користі і для користі клубу. Носіння клубних нашивок, це набагато більше, ніж просто збиратися для гарного проведення часу. Це також означає збиратися в інший час і для інших завдань. Це являє багато роботи для членів клубів. Вони присвячують себе способу життя, в якому вони не шукають, як їх брати або сестри можуть допомогти їм, але шукають шляхи, якими вони можуть допомогти їх братам і сестрам. Вони завжди сподіваються давати, а не отримувати. Все це може здаватися дуже ідеалістичним, і в деяких випадках це дійсно тільки так. Але цей ідеал, який все клуби висловлюють і завжди борються за них в принципі і часто на практиці.
    Завжди знайте про «Золотому правилі» поведінки, при спілкуванні в колах клубів. Якщо ви ставитеся з повагою, то ви отримаєте повагу від інших. Якщо ви дієте з нешанобливістю, то і з вами будуть звертатися також.

Рівні Зобов’язання.

Коли хто – то заробляє їх нашивку, це не означає, що він або вона досяг остаточної мети. Переміщення від супорта до члена клубу (Patchholder) не є підйомом від основи до вершини, а скоріше більше порівняно з сходженням на постійно піднімається схил, і під час цього, стаючи більш сильним і більш відданим братом або сестрою. Рокер проспекту і пізніше нашивка члена просто доказ того, що вони демонстрували на цьому шляху. Таким чином, чим довший термін перебування в клубі і чим більше випробувань довелося пройти, тим більшими братами або сестрами, вони повинні бути з усім.

Період Probation / Prospecting.

Цей період не ініціювання, оскільки ви знайшли можливість і рішення для себе бути в братстві. Це проміжок часу, який необхідний, щоб людина мала час домогтися поваги і відносини, яке дає право бути Patchholder. Це той час, в яке визначено для того, щоб він або вона показали відповідальність і повагу до власників нашивок клубу, без якого не може бути розвинене повагу до всієї групи членів клубу в цілому.
Він або вона маю основні поняття про протокол МС і етикеті в цілому.
Йому або їй дають час, щоб розвинути звички, які є основними для гарної безпеки і успішних стосунків в клубі.
Виробити звичку до участі в справах клубу і його членів.
Звикати довіряти думці, час від часу наосліп, тих членів клубу, які коли-небудь будуть його або її братами і сестрами.
Список можна було б продовжити, але даний пункт повинен демонструвати, що випробувальний період має певні цілі і що людина ніколи не може потрапити в клуб, якщо він або вона не буде знати про це і не застосовуватиме себе до тих норм. Неможливо зробити контрольний список того, що очікується від людини у всіх випадках. Немає ніякої формули для успіху, але ключ – СТАВЛЕННЯ І ПОВАГА. Все інше може бути вивчено в певний час, але ставлення людини приходить від серця.

(C) http://bikerspublic.com

  • зміна кольорівЗміна кольорів клубу, явище, яке відбувається дуже рідко у всьому мотоциклетному світі. У більшості випадків це процедура в багатьох випадках дуже болюча для всіх членів клубу.

    Якщо клуб створений правильно, серйозними людьми, і представляє справжнє братство, то зміна кольорів, а отже назви, має мати дуже серйозні причини. Якщо це незалежний клуб, то одна з найбільш часто зустрічаються причин, коли клуб, як правило МС, стає чептером більшого мотоциклетного клубу. Найбільш часто, таким чином невеликі місцеві клуби стають чептерамі великих, в тому числі і міжнародних 1% МС. Разом зі зміною кольорів, а отже і назви, клуб набуває нового статусу, і може зайняти місце домінуючого клубу в своїй області.
    Такий зміні кольорів передують довгі стосунки з іншим клубом. Однак, не всі члени початкового клубу погоджуються або мають можливість увійти до складу клубу з новою назвою. В цьому випадку, старий клуб може залишитися в меншому складі, з деякою зміною статусу, і стати дружнім, а може і ворожим, по відношенню до нового, або припинити своє існування. Але бувають і інші шляхи розвитку цих відносин.

    Іноді, чептери великих клубів з різних причин приймають рішення про вихід зі складу клубу. В цьому випадку цей чептер закривається, а його, тепер уже колишні члени, які зберегли своє братство і єдність приймають рішення і створюють новий клуб. Такий клуб отримує нову назву і нові клубні нашивки. Це ще один з варіантів зміни кольорів клубом.

    Деякі клуби, створені як клуби райдерів, з часом міцніють в своїй єдності і прагненні зайняти більш значиме положення в клубному спільноти. Згодом вони переходять в розряд мотоциклетних клубів або МС. Таке перехід також змушує їх проводити зміну кольорів клубу, а в деяких випадках і назви.

    Інші клуби, не тільки мотоциклетні, а скоріше клуби райдерів, які були організовані більш формально, і без серйозної основи, не маючи свій клубної суті, можуть перетворюватися виходячи з різних причин. Їх члени, які не дотримуються жорстких традицій, вірності клубним кольорам, і історії клубу. Досить вільна форма членства, дозволяє так само просто перейменовувати клуби, не замислюючись про серйозність питання.

    Варто зауважити, що в Росії дуже багато клубів, які насправді не є мотоциклетними, а тим більше МС клубами, за своєю суттю, створені за формальним принципом і навіть не дотягуючись за своїм рівнем до клубів райдерів, вони, лише через загальної плутанини , використовують клубну атрибутику. Звичайно такі клуби найбільш схильні до зміни кольорів, а також і розпаду.

    Людина може поміняти своє ім’я та прізвище. Але якщо він пишатися історією своєї родини, своїми предками, то навряд чи він це зробить в будь-яких умовах. Так само і мотоциклетний клуб. Один раз заснований, він повинен гордо нести свої кольори, через час, злети і занепад. У світі є мотоциклетні клуби які існують понад 100 років.

    Будь-якої формальної встановленої процедури для зміни кольорів не існує. Однак, той клуб який припиняє своє існування вже не має своїх квітів. Можливо, хтось в порушення правил і традиції, як виняток і збереже їх як певну данину своєї історії. Але з формальної точки зору, так як всі кольори клубу належать клубу, а члени клубу тільки користуються ними, то кольори клубу, який закритий і більше не існує, знищуються. Мотоциклетний клуб живе, поки є в наявності клубні нашивки, які можуть бути використані, носились ким – або, і хто може їх демонструвати, що клуб живий.

    (C) http://bikerspublic.com